Saturday, February 20, 2010

Nobody but U

Ku membenarkan jiwaku Untuk mencintaimu Ku persembahkan hidupku Untuk bersama kamu

Dan diriku untuk kamu Belum pernah kumerasai begitu

Semua itu telah berlalu Harapanku palsu Dan mungkin hari yang satu Terus ku tertunggu

Di hatiku masih kamu Belum pernah ku ingin terus memburu

Aku lemah tanpa kamu Ku inginmu dampingi ku Aku fahami aku bukan terbaik Untuk dirimu

Namun aku tetap aku Yang terbaik untuk diriku Hanya satu Hanya kamu

Ku membiarkan hatiku Untuk merinduimu Ku menghamparkan sakitku Untuk tatapan kamu

Bersamamu harapanku Hilang dalam terang yang membutakanku

Aku lemah tanpa kamu Ku inginmu dampingi ku Aku fahami aku bukan terbaik Untuk dirimu

Sampai syurga ku menunggu Sampai syurga ku cintamu Hanya kamu

Dan segala yang ku ada Ku berikan semua Untuk dirimu saja

Ku mahu dirimu Bahagia untuk selamanya Biar sampai syurga

Aku menunggu cinta darimu Agar ku sempurna

Aku fahami aku bukan terbaik Untuk dirimu Namun aku tetap aku Yang terbaik tuk diriku

Hanya satu

Aku lemah tanpa kamu Ku inginmu dampingi ku Aku fahami aku bukan terbaikUntuk dirimu

Sampai syurga ku menunggu Sampai syurga ku cintamu Hanya kamu

1 comments:

fariza yunus said...

love this sng

Post a Comment