Friday, July 17, 2009

me n my heart we got issue


agak knape tah ta kena angin die ni ..da jarang2 msg ako,semenjak 2 menjak ni.agaknye da bored kot with me.um..na uat ape ek.tetiba ada my n mama dok kate pasal chaoi..y ek??siap kate dak MLM 2..ape kes??ako n chaoi adik n abg kot.die org yg ako selasa na cerita dgn bebasnye.die will respond ngn ape ako rase.tp..we just friends.ako leh sakitkan ati die sesuke ati ako tanpa rase bersalah sgt.hehehe.lgpun die da 2,dah ada gf kot.ingat ako ni senang2 na fall in love.na lupekan some1 i love pun susah.nikan na fall lg.masok rehab ako agaknye.


if im not mean to be with him that i love,i will be by my own.is hard to fall in love wit some1.coz i know myself.im devoted to him.n i know deep in his heart he does love me.mmg ramai yg ta ske ako ngn die.so who cares??ako just hope die ta give up dlm idop die.he is my best friend.i pray 4 his future.always!i hate coz die tana ubah diri die.die slalu down ngn diri die..


kite leh ubah idup kite if kite na..if kna paksa.nagging byk mane pun if tana ubah ta kemane gak.ako malas na amik kisah psal his past n wut he miss.cos it makes me BUZZ!!!!geram giler.coz ako tatau how to help him.n he doesnt wan my help.ape je yg ako ta uat tuk die?die sakit,ako urut.ako siap anta foods kat umah.i'll do anything.miss that time.huh!!bodonye ako ni.apsal ta cari laki laen je?peh..jahatnye ako...ta mungkin!!i wait 4 couple of years lgi to decide that.4 now,only him

.
just..tlg.tlg.tlg.ako hope sgt die ubah diri die.pls pray 4 him 2.4 his own good.ako tatau ape da na akp ngn die da.coz everytime i think about that,ako geram with myself.i will make me vain n silent jap.i cant sleep,i cant stop eating junk foods.n lots more.n ta lalu mkn real foods.n my stomach hell sakit.siot tol.

0 comments:

Post a Comment